Jag hinner inte med!

Det är bara att inse att just nu är det mycket och jag hinner inte med bloggen på samma sätt som jag vill så ni får helt enkelt ha lite överseende med att bloggen blir lidande nu i helgdagarna. Jag har sååå mycket bilder som jag vill visa i min kamera men det hinner jag inte just nu utan det får bli några mindre bra bilder från mobilen bara...

David har nämligen tagit lillebror en stund så jag kan få äta i lugn och ro och då passar jag på att titta in här samtidigt. Jag har nämligen vart tvungen att försöka komma i kapp lite idag, med tvätt och städ efter några intensiva dagar.

Just nu i vår soffa...



Albin har somnat efter att ha lekt och lekt med sina nya grejer hela dagen! Dessutom har han vart ute en lång stund och åkt på sin nya Snowracer, alldeles själv då David faktisk är fruktansvärt förkyld. Jag tror till och med att han hade lite feber innan för han var väldigt varm och glansig i ögonen men det skulle han aldrig erkänna...



2 maskiner på tork i vardagsrummet, den 3e är fortfarande inte klar än och då är detta bara sånt som jag inte tumlar... En hel del är lillebrors. Han har fått mycket nytt och det sköljer jag alltid upp först.

Vi tog massa bilder på när vi klädde granen men dom är oxå kvar i den andra kameran så jag var ju bara tvungen att ta en liten bild ändå, bara så ni får se vår gran!



Paket under granen är "fejk-paket". Vi har nämligen 2 stycken katter som älskar presentsnören och äter på dom så vi har några tomma paket som alltid får åka fram till jul. Dessutom tycker dom väldigt mycket om glitter oxå så därför har vi bara glitter på övre halvan av granen, dit dom inte når...

Verkligen inga bra bilder ser jag nu men det får bli som det blir!

Till sist ska jag visa min nya tekokare som jag fick i julklapp!



Himla käck liten grej det här, den brygger teet alldeles själv och sen håller den det varmt, tills jag häller upp, perfekt för en te-galning som jag!

Nu ska vi strax börja packa i ordning oss för ännu mera mat!
Idag är det julbordet hos mor & far och det ska bli såååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0