Lillebror ligger och sover så gott så, mel...

bild0026 (MMS)

Lillebror ligger och sover så gott så, mellan våra kuddar i sängen... Än så länge sover han inte alls bra i sin egen vagga så han har fått en egen plats i vår säng där vi har bäddat med en filt att ligga på och hans eget täcke och kudde. Idag har vi haft fullt upp hela dagen men jag hoppas hinna få en liten stund för mig själv vid datorn i morrn och visa vad min stora, goa pojk har gjort idag! Nu tänkte jag krypa ner bredvid Lillebror och hoppas att vi får sova gott i natt.


Kommentarer
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Jouline hatar att sova själv. Helst vill hon sova på mig men då sover jag så dåligt

2010-12-14 @ 22:22:46
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0