Lite nytt...

Vad har vi då pysslat med dom senaste dagarna?
Jo, vi har äntligen bytat ut vår gråa bokhylla och fått upp en ny, vit och fin!



Det är ju inte klart än, men den står där den ska stå och jag har börjat stoppa in grejerna i den.
Vi ska ha Tven och DVD:n på skänken. Det ska upp belysning och soffbordet ska oxå bytas ut.

Jag har fått organisera om en hel del eftersom vi har kvar det andra skåpet (som tillhör vardagsrumsbordet) och jag tror inte ens det är någon idé att nämna att jag vill ha nytt där oxå, det får nog ta ett tag...


Tomtarna har flyttat ut och ska bli utplacerade i huset så snart vi fått upp allt som ska skruvas upp och sättas på plats. Davids Whiskey fick flytta på sig och den passar väl ganska bra där, i skåpet?
Nu ska jag bara lista ut vad jag ska göra med den andra sidan och hyllorna i mitten.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh den bokhyllan har jag kollat in såååååå många gånger, den e superfin....

Söta små gossar åxå :-)

2010-12-14 @ 13:23:27
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0