Liten hint...

Tänkte bara hinta lite om vad vi gjorde igår...


Gissa om jag somnade gott i går kväll efter att knappt ha sovit nåt föregående natt.
Jag la mig vid 23 och David väckte mig med Lillebror vid 1.30 så då tog jag över och David fick sova en stund.
Lillebror sover verkligen inte bra på nätterna, jag fattar inte detta för på dagarna kan han ligga och sova lätt 4 timmar i sträck men inte på natten, då knorrar han 4 gånger i timmen! När jag haft "vakten" 4 timmar så var det Davids tur igen och då vaknade såklart även storebror så då gick dom upp. Jag gav Lillebror mat en gång till och sen somnade jag vid 7 och sov till halv 9 när Albin väckte mig. David och Lillebror låg nere och sov på varsin soffa och Albin hade roat sig själv med att pärla en stund.

Jag har inga större förhoppningar om att denna natten kommer bli så mycket annorlunda men som sagt, vi kommer bara ta det väldigt lugnt i helgen och så har vi världens bästa mormor & morfar som hjälper till när det kör ihop sig. Jag hoppas amningen kommit igång på allvar nu för det spänner, spänner, ömmar och är allmänt vidrigt just nu, men det vill jag minnas att det var även med Albin. Lillebror verkar hyfsat nöjd och än så länge och både i går och idag så har vi bara gett lite ersättning morgon & kväll.

Nu ska jag ta och vila lite i soffan innan det är dax för lillebror att äta...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den allra minsta och sötaste nisse som jag har sett.

2010-12-10 @ 20:55:50
Postat av: Farmor

Farmor instämmer helt i mormors kommentar.

2010-12-10 @ 22:01:21
Postat av: Eva

Åh vilken gullig liten tomtenisse. Tofflorna ser ut att vara lite stora ;-)

2010-12-11 @ 13:31:10
Postat av: Ida-Mamma till Jouline.

Ååå då skall jag inte klaga på att jag får gå upp 2-3 gånger på natten för att mata Jouline.

Jouline äter alldeles för dåligt från mitt bröst, så min mjölk börjar ta slut :( så det kommer bli ersättning fullt ut. Sorgligt känns det för jag ville SÅ gärna amma Jouline men huvudsaken är att hon är mätt och mår bra.

Ha det bäst och förresten lillebror är ju SÅ söt.

Kram

2010-12-11 @ 20:05:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0