Med en hand...

Tänkte försöka mig på ett kort inlägg bara, med ena handen eftersom Lilliebror ligger och äter på den andra...

Natten har var allt annat än bra så vi är helt slut idag, både jag och David. Albin vaknade redan vid 5 och eftersom jag inte sovit nåt så gick David upp med pojkarna och jag fick sova 2½ timme på morgonkvisten.

Nu är jag bra mör efter att ha ammat i stort sett hela dagen och jag hoppas att det kommit igång nu så vi kanske slipper tillägget snart.

Nu ska jag inta liggläge och sen håller vi alla tummar för mer sömn i natt...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas ni får sova lite i natt, sömnen är viktig för att man ska orka med. Hojta om du behöver hjälp med nåt.

Kram från mamma

2010-12-09 @ 16:32:23
Postat av: Linnea

Usch, amningsstress e inte kul. Hoppas du/ni mår bra oh att amningen kommer igång. PLus att ni får sova. E ju A och O för att orka! Kram på dig

2010-12-09 @ 17:20:43
URL: http://neavarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas ni får mer sömn inatt!

Kram!

2010-12-09 @ 20:18:26
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Bella

Stort Grattis till er lilla kille, kramar Bella med familj.

2010-12-09 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0