Still here...

Ja då, jag är fortfarande här men idag har jag inte tid att sitta vid datorn.

Albin är lämnad på dagis efter en rikitig brakfrukost, men det är väl inte så konstigt när man stiger upp 5.30.
Vi vaknade då allihopa och hade lite morgonmys i sängen, då vi bara låg och pratade, jag, Albin, David & båda kisarna.

Nu har jag börjat röja ur vår "bokhylla" (eller vad det nu kallas, för vi har då inte en enda bok i den...), alla filmer och CD skivor ska packas ner och ställas någon annanstans, prydnadssaker och alla glas ska diskas, porslin vi aldrig använder ska oxå packas ner och gå till bättre behövande, så här är full rulle.

Kanske blir jag jättetrött av detta och isåfall återkommer jag säkert till bloggen lite senare i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså, den åker ut nu? :) Vad blir det istället?

2010-12-03 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0