Vilken natt!

Då var vi vakna, allihopa i det lilla röda huset.

Med risk för att låta gnällig igen så måste jag beklaga mig lite för min fruktansvärda natt!
Bebisen ligger där den ligger och verkar fortfarande inte ha en enda tanke på att komma ut men mina fogar har vart gräsliga. Jag vaknade vid halv 3 och sen dess har jag inte sovit, bara lyckats slumra till lite. Det har gjort så fruktansvärt ont, och jag har provat allt, kudde mellan benen, kudde under magen, massa kuddar så jag kommer upp i sittläge, vart uppe och vankat lite men inget har hjälpt. Så idag kanske det inte blir nån direkt fart på mig är jag rädd...

Albin var uppe vid 3 i natt och jag hörde honom när han gick på toa och sen direkt tillbaka till sin säng igen, inte ett ljud till oss, stora, stora pojken min! Han vaknade inte fören vid kvart över 6 i morse så här är full rulle nu och Albin vill gärna leka men jag sitter ju där jag sitter och pappan är fortfarande rätt så förkyld, även om det är bättre idag.

Nu ska vi ha lite adventsfrukost här, dock inte lika lyxig som på första advent men ändå, frukost tillsammans är alltid mysigt, speciellt med lite tända ljus och i ett nystädat kök!


Kommentarer
Postat av: Crista

Usch jag vet hur jobbigt det är med foglossning , hoppas bäbisen tittar ut snart. Ha de gott.

2010-12-05 @ 08:29:45
URL: http://http://ceges-ziggesack.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag drömde att er bebis kom ut inatt! Men nån sanndrömmare är jag inte då... ;)



Kram på dig!

2010-12-05 @ 10:49:11
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0