Ännu en hemmadag!

Fast vi ska strax iväg, vi ska iväg och busa lite med Noa & Ella! I dag har vi tvättat alla sngkläder, vädrat täcken & kuddar, städat av och lagat gooood mat! Albin åt som en hel häst, det märks vem han brås på, mamma & morfar tror jag bestämt för idag var det stek, brunsås, potatis, morötter & lingon, våran favvo!



Jag har även kollat till min surdeg som utvecklas precis som den sta (tror jag i alla fall) för nu bubblar det och börjar lukta lite "surt", fast inte äckligt surt... Svårt att förklara men det ser bra ut!


Albin har roat sig jättebra själv idag, han hittade nämligen sina stickers upptäckte jag innan när jag stod och stekte för fullt...








Nähe, nu ska vi göra oss klara för lite fika & lite bus!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig film :-)

2010-02-24 @ 15:27:40
Postat av: Mamma

Mums! Och sviskon med va?

2010-02-24 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0