Blandat!



Precis efter förra inlägget kom Albin upp till mig och såg ut såhär...
Dessutom hade han överallt på kroppen oxå och det tog en stund att plocka väck.

När vi var ute hos Anna, Noa & Ella så lekte barnen som vanligt helt fantastiskt bra så jag och Anna fick tjötat en massa och jag hittade massa goa recept i en av hennes bakböcker! Mitt som det var dök det upp en hare i trädgården och den var vi ju tvugna att föreviga!



När vi kom hem var jag så sugen på att testa nåt av recepten så jag svängde ihop en enkel filmjölkslimpa med frön, nötter och frukt och nu efter träningen har jag smaskat på det underbart goda brödet med en kopp te till!



Albin sover, David tränar och jag ska faktiskt hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och kolla lite på tv (inte OS!) Jag riktigt längtar, har haft ute täcken och kuddar på vädring hela dagen och så med nytvättade lakan!

I morrn är det jobb igen som gäller!


Kommentarer
Postat av: Malin

Roat sig kungligt! Härligt med kretiva barn, eller hur!



Har sett massa recept på filmjölkslimpor, men ännu inte provat nåt. Borde väl göra det.



Kram

2010-02-24 @ 21:33:40
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ser ju jättesmaskigt ut!! Precis ett bröd i min smak!

2010-02-24 @ 21:59:09
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0