Kall söndag...

Det blir ingen långt inlägg idag för jag är trött efter alldeles för få timmars sömn och med en lång arbetsdag framför mig i morrn.

Mitt halsont har gått över men tyvärr har vår älskade lilla prins inte vart riktigt på topp idag, han har vart lite gnällig & ynklig, inte alls ätit med någon reda och vart lite trött. Vi tog febern innan han somna och han hade lite feber men vi får hålla tummarna att han sover bort det onda. Han har vart hes med i några dagar men när jag frågar om han har ont i halsen så svarar han bara att det har han inte.

Styrelsemötet gick bra och jag har nu yttligare några projekt att ta hand om när jag får tid, det ska fixas fram nya visitkort, dekaler, mailas ut massa förfrågningar och bokas platser. När vi ändå har sidvagnscrossen uppe på tapeten så har jag en bild på killarna!



I morrn är det som sagt massa jobb och senare i veckan får vi nog ta Albin till doktorn och undersöka en liten bula i pannan som fortfarande sitter i sedan han åkte pulka med farmor & farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0