Åkulla!



Idag åkte vi upp till Åkulla redan på fömiddagen.
Sara och barnen var lediga och Sara hade ju precis förlorat sitt älskade halvblodssto så jag kände att jag ville träffa henne. Vi fick både middag och fika i Åkulla och hade som vanligt alldeles för mycket att prata om.

När David började bli färdig (han var där ute och jobbade på deras bygge) så åkte vi hemåt och då var klockan redan halv 5! I kväll har mormor & morfar vart här, vi skissar, mäter och försöker fundera ut hur vi bäst ska göra med vår övervåning i höst. Vart ska vi ha dörren till badrummet? Ska vi ha 4 rum eller 3 och ett genomgångsrum? Hur stora ska vi göra barnrummen? Vart ska garderoberna var och hur många behöver man?

Ja, det var ett par snurriga timmar och jag vet inte om vi blev nåt vidare klokare. Jag, David & pappa var det som gick här uppe med ritningar & tumstockar medan mamma underhöll Albin som passade på att ta ett kvällsdopp med morbror & Isabell!



Nu är jag helt tom i huvudet efter en natt med ganska lite sömn, då vi vakna redan vid halv 4 i morse, alla 3 faktiskt och var varma och kunde inte riktigt komma till ro. Vi slumrade väl allihopa lite då och då men det känns ändå nu att vi behöver sova. I morrn ska vi på kalas, Albins faster fyller 18 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0