Barnvagnen

Idag plockade vi fram barnvagnen som stått orörd i vårt varmföråd sen några år tillbaka...


Innan jag monterat ner den i mindre delar och definitivt innan tvätt...


Jag monterade ner den i smådelar (så många att jag knappt trodde jag skulle få ihop den igen...) och skurade, tvättade och putsade den fin! Albin hjälpte mig hela tiden och då passade vi på att prata om bebisen, när den ska komma, vart den ska sova och en massa andra viktiga frågor för en kommande storebror.

Jag har varit (och är fortfarande) väldigt rädd om mina vagnar så dom är fina och jag behövde inte tvätta något i maskinen alls utan tog en trasa och lite ljummet vatten och torkade av alla "tyg" delar. Albin har tex aldrig haft skor på i vagnarna och jag har alltid en filt i sittdelen om det skulle sölas med någon dricka eller sånt.

Chassit och hjulen sprutade vi med Prefect och tog sen en diskborste och skrubbade allt ordentligt innan Albin sprutade av det med vattenslangen och vi ställde den på tork!

Åkpåsen/fällen som jag hade när Albin var liten (som även jag låg i när jag var bebis!) körde jag i tvättmaskinen så den ligger på tork nu och sen ska allt ut i garaget med en stort lakan på och bara vänta på att tas in och bäddas!


Vagnen är färdig och ihopsatt igen. Fällen ligger på tork!


Kommentarer
Postat av: IDA

Ååå så fin fäll vart har ni köpt den?

Vad är det för vagn ni har?

Vi funderar på att köpa en på gekås men vet inte.

2010-07-08 @ 18:42:35
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: IDA

Hahaha detta är SÅ roligt.

Jag blev ju helt förälskad i eran fäll.

Så igår säger svärmor.

Ida jag har tagit ner fällen som Johan, Danne och Linus hade i sin vagn, tänkte om ni också ville använda den =D

Till min förvåning så är det nästan exakt likadan som eran =D

Wieee så efter en tvätt så är den som ny.

Helt otroligt att de kunde bevara den SÅ fin.

Nu är Ida riktigt glad.

Hoppas bara den går i liggvagnen.

Kram

2010-07-14 @ 10:52:33
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0