Hur mycket tårar finns det? Jag har gråtit...

Hur mycket tårar finns det? Jag har gråtit så mycket idag att jag har alldeles ont i ögonen. Jag kan inte sluta tänka på honom, på att han aldrig kommer följa mig ut till bilen mer, att vi aldrig mer kommer ha sällskap av den lilla röda katten när vi solar/busar/fikar i trädgården. Han har ju alltid bott här! Vi har aldrig bott här utan honom! Kommer Albin komma ihåg Fjant när han blir äldre? Jag har tittat om och om igen på korten som David tog innan han begravde honom och han är så fin! Det ser bara ut som om han sover. Jag hoppas att han slapp ha ont, att han inte kände nåt alls och bara somnade in. Det gör så förbannat ont!! Jag har tittat på den där kattluckan hur många gånger som helst idag men det kommer ju aldrig någon Fjant! Tårarna rinner, ögonen svider och kinderna är nästan skinnflådda av allt torkande. Nu ska jag försöka sova och hoppas att det känns liiite, liiite bättre i morrn. Kommer alltid att minnas och älska den lilla röda katten som brorsan döpte till Fjant...


Kommentarer
Postat av: Eva

Usch, jag kan inte läsa det du skriver utan att börja gråta. Har ju inte träffat Fjant så jättemånga gånger men åhhh, jag vet precis hur det känns. Stackars Coffe, så ensamt det blir för honom utan Fjant.

2010-07-27 @ 09:50:42
Postat av: Vivan B

Skriver bara snyft!!!

2010-07-27 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0