Vattenkriget...


David hade lyckats få några bilder på håll...

Efter vattenkriget tyckte grabbarna att dom redan var så blöta att dom lika gärna kunde hoppa i poolen
och där har ju blivit 23 grader så det verkade inte alls fy skam!



Vårt lilla vattendjur älskar den nya poolen!

Nu i kväll har vi vart hos mor & far och ätit allihopa. Det bjöds på grillat och sen hade mamma gjort en smarrig paj på små späda rabarber och dagens jordgubbsskörd, den var jättegod och varm! Albin åt som en hel karl!

Efter maten fick vi alla våra hår ompysslade, vare sig vi ville eller inte...


(Jag vet att du inte ville brorsan men du var ju så söt på denna bilden så jag kunde inte låta bli...)

Albin somnade på 2 röda sekunder efter att han lagt si i sin säng och jag ska göra David sällskap i sängen och kolla på film! I morrn är vi lediga och hoppas på fint väder så vi kan fortsätta bada i vår underbara pool!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, jag visste inte att det fotades alls...

2010-07-04 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0