Älska sommar!



Vi har haft en riktig toppenhelg, alla 3 och jag lovar bjuda på bilder från helgen som gått men just nu är jag genomtrött med lite lätt huvudvärk och go solbränna i ansiktet. Jag har vart iväg och fotat en jättesöt konfirmand idag så jag har lite bilder att gå igenom om jag orkar.

I morrn börjar jag på mitt sommarschema! Det betyder att jag blir ledig måndag & torsdag varannan vecka och det börjar i morrn så jag jobbar inte innan på fredag!

Förresten, vart har alla kommentarer blivit av!?
Jag har inte tappat några läsare, snarare har antalet ökat...

Har bloggen blivit tråkig? Är det nåt ni saknar?


Kommentarer
Postat av: IDA

Hejsan. Tack så mkt den lill* är beräknad den 2 December vet mer exakt datum när vi skall på UL den 7 Juli =)

Syrener det är sommar =) Tyvärr håller våra på att blomma ut =(

Kram

2010-06-06 @ 18:30:30
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: Malin

Tar gärna en fika!



Passar onsdag fm? Kram

2010-06-06 @ 21:10:20
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Följer din blogg varje dag, den har verkligen inte blivit tråkig.. Blir en ''vardag'' att läsa bloggar till slut så man blir tyvärr dålig på att skriva. Såg som vanligt ut att ni hade haft det supermys i söndags..

Tack så jätte mycket för den fina presenten! Du är GULD Charlotte!

Kram

2010-06-07 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0