Bröllop!

Idag är det bröllop minsann! Jag tänker inte passa några tider för att titta på tv men är jag inne så kommer tven att få stå på, lite roligt tycker jag att det är, jag gillar är vi har Kung & Drottning och idag då framförallt en kronprinsessa. Vi hade faktiskt landgångsbeställningar igår på jobbet som skulle dekoreras med svenska flaggan och som skulle ätas till bröllopet på tven idag. Mysigt tycker jag!

  



Som sagt, jag jobbade hela långa dagen igår och idag har vi en del grejer inplanerat så det kanske inte blir någon längre uppdatering idag, men kanske kanske...

David var på begravningen igår av lilla mormor. Vila i frid, älskade lilla mormor!

Sist men inte minst så tänker jag skänka tankar till Franks närmaste idag...

Kommentarer
Postat av: IDA

ÅH VA SKALL NI??

När är ni beräknade?

2010-06-20 @ 17:53:58
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: IDA

Åh GRATTIS GRATTIS till er gud så mysigt.

Då får ni ett underbart litet barn till.

Börjar magen synas?

Gisses då kan vi få samtidigt va roligt då kan vi följas åt =)

2010-06-20 @ 18:14:51
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0