Grrrrr!!

Så sur jag blev nu!
Hade skrivit en långt fint inlägg och så hänger våran sega j-vla laptop upp sig och kopplar från mitt när jag klickat på uppdatera så allt försvann!

Hur som helst så har jag jobbat, jobbat och jobbat lite till denna helgen. Direkt när jag kom hem idag så stack vi till Motellet och tog söndagsmiddag innan vi körde vidare till Fun City.
Jag blev så trött när allt försvann att jag bara lägger in bilderna och låter dom tala för sig själva!






När vi var nöjda på Fun City (var ju mest där för att lösa säsongskortet...) så åkte vi ner till Läjet och tog varsin glass på Tre Toppar som vi avnjöt nere i hamnen.

Nu är vi alla 3 ganska trötta så det blir nog en tidig kväll här hemma på Sandgatan idag och i morrn väntar jobb & dagis, hela långa dagen...


Kommentarer
Postat av: Malin

inte så mycket folk idag eller?

2010-06-13 @ 19:52:58
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Precis vad jag behövde, att få se lite av Albin. Jag har ju med jobbat, och inte träffat honom på flera dar!

2010-06-13 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0