Just nu...



Målas det för fullt ute i fotodelen av nybygget! David och Albin har hållt på där ute varenda kväll hela veckan och grejat! Det ska bli så spännande när det börjar bli klart och man kanske kan få testa lite även om jag inte har några grejer till det än...

På tal om måla, vi har ju målat en sväng innan idag med och det var minsann väldigt poppis. Albin sparade då inte på färg precis och kanske kan man se en framtida liten konstnär i dom här tavlorna...



Nu måste jag röra mig neråt och fixa fram lite kvällsmat för jag gissar att det snart kommer in två hungriga pojkar och börjar röja i kylen. I morrn är det jobbe för hela slanten och jag ska börja tidigt med så Albin får för första gången vara på dagis vid frukosten.

Kanske kan det bli lite tunnt med uppdateringar nu när jag har jobbehelg och helmåndag efter det men jag ska försöka titta in någon liten sväng i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin tavla! Mormor önskar sig en... David ser nyklippt ut va?

2010-06-10 @ 19:16:11
Postat av: Malin

vad spännande, snart har du en egen studio!

2010-06-10 @ 20:48:08
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0