Nya kläder!



Från ett av våra favvomärken, Blingo, som har utförsäljning i webshoppen med 50-70% rea! Albin poserar som aldrig förr, tror nog att han skulle göra sig riktigt bra på en modevisning med barnkläder!

Idag på morgonen var vi och fortsatte kolla på bil och tro det eller ej, men vi har redan bestämt oss!



När vi kom hem hade vi en hel massa att pyssa med i trädgården, räfsa upp massa gräs på gräsmattan, rensa ogräs i landet, tvätta sängkläder och hänga ut & plocka in årets första, egna jordgubbar



Sen fick jag tvunget svänga om en sväng med dammsugarn på båda våningarna och lagom tills pappan kom hem kom även morfarn som har sett efter Albin medan jag har haft kundbesök här i kväll. Nu susar lilleman gott och jag ska strax krypa ner i sängen, med nytvättade lakan! Skulle nästan kunna tvätta rent lakanen varje dag som det är ute-tork-väder!

Ögonen kliar efter gräsräfsandet (är inte allergisk igentligen men får kli i ögonen om jag tagit i torkat gräs...) så det ska jag sova bort, i alla fall så gott det går med alla mina nattliga toabesök...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lyx med bra torkväder. Fick en torkvinda i födelsedagspresent men det torkar attans dåligt. Skoj med en ny bil

2010-06-22 @ 22:24:46
Postat av: Mamma

Som han poserar, den lille!

2010-06-23 @ 08:52:52
Postat av: IDA

Han är så söt eran Albin :D

Gud så gott med egna jordgubbar.

Önskar er en underbar midsommar.

Kram

2010-06-23 @ 14:08:26
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0