Uppehåll...

Det har vart ett ofrivilligt uppehåll här i bloggen. På midsommardagen jobbade jag några timmar och sen åkte vi till Danmark där vi var på Sidvagnscross, Nordiska Mästerskapen. I söndagskväll vid 9 tiden var vi hemma och då packade vi bara snabbt ur husbilen, duschade och kröp i säng.

I går jobbade jag hela dagen lång och när jag kom hem vid kvart över 8 på kvällen så hade David somnat ihop med Albin så jag fick ta in alla tvätt (2 maskiner som jag hann med på morgonen), dammsuga och plocka undan i trädgården innan jag kunde ta mig en välbehövlig dusch och krypa ner i sängen.

Idag vaknade Albin vid kvart i 7 och vi har vart uppe sedan dess. Chefen ringde för en stund sen (han ringde i går kväll oxå när den första av dom 2 som skulle jobbat i charken idag hade sjukanmält sig...) och hade riktig kris i charken, då även den andra som skulle jobbat där idag ringde och sjukanmälde sig... Albins dagis är stängt och mormor jobbar idag så jag kan verkligen inte men om han inte hittar en lösning så har jag lovat att gå in och täcka för ev middagsrast om han får fatt i någon...

Nu ska vi gå ner och montera album!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0