Måste vara nåt...

Jag vet inte vad det är, men nåt mög är det jag har fått! I går kväll hade jag sån huvudvärk att jag trodde jag skulle avlida och inte hjälpte det med värktablett heller. Ansiktet är svullet och konstigt och jag har provat mängder med olika nässpray för att försöka få trycket att släppa med det går inte! När jag låg i sängen i går kväll och kämpade med huvudvärken så bestämde jag mig får att gå till VC som i morse men när jag vakna hade jag såklart ingen huvudvärk och blev överlycklig, för VC är inget ställe jag längtar efter att besöka precis.

Men nu, efter några timmar så har det kommit tillbaka, det gör ont i huvudet, river lite i halsen (men halsontet går helt klart att stå ut med), känner mig stel i nacken och huvudvärken gär mig nästan lite svimmfärdig/illamående på nåt konstigt sätt. Ja, jag behöver inte jobba så många timmar idag då Albin fortfarande inte kan gå till dagis så kommer hans farmor efter middag och jag kan gå och jobba en sväng. Jag slutar klockan halv 7 i kväll och jag gissar att det blir tidigt i säng för min del efter det.

Jag ska passa på att bjussa på några kort från i går. Jag kände mig verkligen kass och tyckte jag behövde nåt varmt så jag och Albin gjorde fruktsoppa, på torkad frukt. Det var jättegott och jag la inte i nåt socker så den var inte alls så söt och sliskig som den man köper, det kommer vi göra många gånger!



Sen kom pappa David hem och gjorde ett snabbt gästspel, han var bjuden på Wic matchen så efter att han och Albin duschat så kom det någon och hämtade honom och vi passade på att göra lite negerbollar.


Tyvärr var ju varken jag eller Albin särskillt allerta i går kväll så vid halv 7 fickade vi på varsin liten boll och sen gick vi upp och la oss, redan vid halv 8! Jag hade ju bestämt mig för att kolla på Criminal Minds mellan 21-22 men annars hade jag lätt somnat vid 8!

Nu ska jag ta det lungt en liten stund och sen gå ner och ta lite middag innan det är dax att bege sig bort till jobbet. Albin ligger i sängen och vilar men jag hör honom fortfarande så än har han inte somnat i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men usch, det låter ju inte bra alls... :-(

2010-03-05 @ 11:49:02
Postat av: Laila

Det låter som du skulle behöva gå till vc!

2010-03-05 @ 13:44:40
Postat av: malin

Stanna hemma från jobbet och gå till doktorn! Det lär ju inte bli bättre av att jobba? Vila Vila Vila!!!

2010-03-05 @ 20:37:21
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0