Modevisningen!

Fick en förfrågan angående modevisningen som jag tjatar om här i bloggen och det trodde jag redan att jag skrivit om men efter en snabb genomgång av bloggen så upptäckte jag till min fasa att det ju inte står nåt vettigt alls om den!

Det är MAGI mode som har modevisning av vår & sommarkläder. Det är måndagen den 29 mars kl 19.00 i Medborgarhuset i Tvååker och biljetterna kan köpas (kostar 50:-) på MAGI mode som flyttat in i gamla Holgers kläder, mitt emot Time (gamla statoil) i Tvååker. Vi är ca 10 modeller i olika storlekar och former. Som ni säkert förstår så är jag en modellerna. Vi gjorde detta i höstas med och det var såå lyckat fast nu blir det mycket större, mer folk, större lokal och mer kläder!

Så om ni inte redan köpt er en biljett så snabba er till MAGI och införskaffa en för det kommer bli toppen!
Det blir tilltugg, musik, massa fina kläder (och modeller såklart!) och erbjudanden!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej! Vad roligt att ni skall vara med igen! Mamma har köpt biljetter så jag och hon kommer. Skall bli kuligt! Kram

2010-03-14 @ 21:45:12
Postat av: Tessan

Biljett är redan köpt ;)

2010-03-15 @ 05:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0