Morgonmys...


Jag vet inte vad jag ska göra när han är så ledsen över att han ska åka till dagis så idag har vi suttit i soffan och kollat på en film, pärlat lite och lekt med Kajsa. Han har suttit uppkrupen i mitt knä hela morgonen, tills pappan kom och hämtade. Då och då kommer det över honom att han snart ska till dagis och då blir han ledsen och undrar om han inte kan få vara hemma isället.

-Men det går ju inte, mamma & pappa är ju på jobbet.
-Jag måste vara hemma och passa kisarna!
-Dom klarar sig älskling, dom är ju ofta hemma själva
-Men jag vill inte till dagis, måste jag det?
-Ja, men det kommer bli jätteskoj och så hämtar pappa dig sen!
-Snyft, snyft...

MITT MAMMAHJÄRTA GRÅTER!


Torsdag är värst, jag hatar torsdagar, får inget gjort, går bara hemma och längtar efter Albin, undrar hur han har det och om han är ledsen för han längtar efter oss (han hade gjort det en dag...)

Över till något roligare!
Jag filmade Albin och Kajsa lite innan när dom höll på och busa.



Knytningen på slutet filmade jag en kväll får några dagar sen.

Nu har jag betalat lite räkningar, fixat lite med SCF:s sponsorblad och snart är det dax att gå ner och fixa middag för i eftermiddag är det jobb!

I morrn är jag ledig och på förmiddagen kommer det en bebis hit för fotografering.


Kommentarer
Postat av: Laila

Va roligt Albin och Kaisa har.

2010-03-11 @ 13:50:31
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad jobbigt för er alla att han inte vill vara på dagis :-( Vet ni varför? Olle ÄLSKAR dagis, så det har aldrig varit några problem hittills. Känns ju jätteskönt att slippa dom där tårarna och dåliga samvetet... Ha en fin kväll!

2010-03-11 @ 18:14:15
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0