Ritar & suddar...

Om ni undrar vart jag håller hus idag så har det vart fullt upp!

Började dagen med att jobba en sväng och sen hem och förbereda maten. Idag gjorde jag en slags fiskgratäng som blev skitgod, rent ut sagt! Efter det hade jag lite papper att få ordning på eftersom vi hade styrelsemöte i eftermiddag och jag var tvungen att få ordning på räkenskaperna så jag hade nåt vettigt att presentera.

Mötet varade i ca 2 timmar och sen tjötade vi lite skit innan vi gick hemåt, jag och brorsan (mötet var i Tvååker idag). Efter kvällsmaten så började vi mäta, rita, sudda, mäta igen, rita igen och sudda igen...
Naturligtvis handlar det om vårt senaste renoveringsprojekt, övervåningen! Detta håller vi på med än. Albin har somnat sen en timme tillbaka och vi sitter fortfarande i köket och ritar, diskuterar och ritar om!

Någon närmare uppdatering blir det inte idag och i morrn är det jobb 10-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0