Usla bacillusk!

Jag förstår inte vad det är för nåt "färe" som rör sig mellan Sandagatan & Wallmarksvägen här i Tvååker! Först var det David, sen Albin och efter det blev det mamma och pappa (och brorsan) och nu jag. Fast jag har nog en lindrigare variant än mamma & pappa för dom har öppnna kranar till näsor numera, det har inte jag, men frossa, yrsel och fullständig matthet är inte heller att leka med!

Hur som helst så har vi i vart fall i Göteborg idag för i morse kändes det mycket bättre men nu när vi kom hem så var det bara att gå in och lägga sig. Albin har vart med hela dagen och som vanligt är han så snäll när han få vara med, även när vi kom hem och jag var så matt så lekte han för sig själv bredvid mig medan David åkte och jobbade. Nu är dom ute (eller iväg någonstans) så jag får vara själv hemma. Jag har kollat på massa helt ointressanta eftermiddags serier på tv och druckit flera koppar te.

Vi har ju som sagt vart i Götet idag och jag hade gärna berättat vad det var vi gjorde där men det får vänta, vi ska nämligen få besked på lördag och då kan jag avslöja vad det är. Det är en tävling och vi hoppas såklart på att gå vidare till finalen!

Idag blir det ingen träning för mig, det går bara inte så jag ska bara kurera mig och hoppas vara fit for fight till helgen, det är min jobbe helg och jag vill inte loosa så många timmar som helgerna ger!

Skittråkigt är det att vår fina husbil bara står där ute och jag inte orkar pyssla om den! David och Albin är säkert ute och donar nu, jag som oxå ville vara med, men när jag piggnat till då ska vi åka och införskaffa allt som vi skrivit ner på vår lista. Förresten mamma, har du inga grytor som du inte behöver...?
Jag tog några bilder på Albin när han satt som en kung igår när vi körde hem men kameran ligger i bilen och jag orkar inte gå ut, ja så keligt är det, men jag ska visa så fort jag bara kan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo, här finns nog ett par grytor till övers. Är nyfiken på att se Albin i husbilen så krya på dig!



Kramar från mammsen

2010-03-17 @ 16:54:36
Postat av: Laila

Är också nyfiken,så krya på dig!!

2010-03-17 @ 17:36:16
Postat av: Lina

Yeeeesss!!!!!!

Många kramar

Håller självklart på er!!!!!!!!!!!1

2010-03-18 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0