Woho, bättre idag!

Jag tror faktiskt jag känner mig lite bättre idag, är fortfarande trött och matt men det går absolut åt rätt håll så i morrn blir det jobbe, som jag faktiskt saknat, för jag gillar mitt jobb och att träffa massa folk!

Dagis-lämningen idag gick minst lika bra som igår, han sprang rakt in till dom andra barnen och fröknarna när vi kom och jag fick ropa på honom för att få en hejdå-kram, så vill jag ha det varje gång och jag hoppas verkligen att det kan fortsätta såhär nu!

Albin ville tvunget gå till dagis, i regnet så det gjorde vi och jag var helt slut när jag kom hem igen så nu ska jag ta en stor kopp te och gå och lägga mig en stund till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du känner dig lite bättre!

2010-03-19 @ 13:18:57
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Laila

Va roligt att det går så bra att lämna på dagis,skönt att du mår lite bätre!

2010-03-19 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0