Beställa?



Nu har det ramlat in lite beställningar och jag tänkte lägga en liten order i veckan, någon mer som är intresserad?
Sommar katalogen har kommit, jag har en hemma och det går bra att komma förbi och kika lite i den, tyvärr har jag inte dom nya doftproverna till sommarens nya dofter men jag kan väl få locka med

Bananblad
Örike
Havsvindar
Vid havet
På landet
Blåbär & Wisteria

I den nya katalogen finns det möjliget att köpa 3 ljus var av dom nya dofterna, alltså 18 teljus för 139:-, det ska jag i alla fall göra...
Jag jobbar i eftermiddag men tisdag & onsdag är vi lediga och har bara några små ärenden inplanerade!

På bilderna ovan är det några av erbjudanden som gäller i Juni, där är såklart några fler erbjudanden och som vanligt får man köpa 2 av erbjudanden när man beställer ur ordinarie sortimentet för 150:-


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Charlotte! Jag vill verkligen beställa! Men just nu ligger jag i feber och e dunderförkyld, när har du tänkt lägga ordern?? Kram

2010-05-31 @ 12:18:21
Postat av: johanna

Sommrdofterna e verkligen jätte-goda. Mina favoriter är bananblad och vid havet :-)

Köpte åxå den stora sommarblandningen med teljus och sen dom flesta i votiv, jag verkligen inte besviken alls :-)

2010-06-01 @ 05:45:05
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0