Hos Frissan!



I morse hade vi tid hos frisören med Albin och han var som vanligt genomsnäll, satt still, sa inget och bara gjorde som frisör Kajsa sa! Direkt efter vi vart i stan så åkte vi till dagis, lite senare än vanligt men jag hade ringt och förvarnat.

Väl hemma så var elektrikern redan här så jag kila upp och hämta kameran och knäppte några bilder på honom. Vi bestämde redan igår att jag skulle fota honom idag för hans hemsida.

Nu håller jag på med lite andra fotogrejer och sen i eftermiddag blir det jobbe!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så snygg så! Ska in med Ella till stan imorrn och se om vi kan hitta nån som kan "snygga" till henne lite. :)

Jobbar du i helgen förresten?

2010-05-27 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0