Vila i frid...

Kära lilla mormor.

Det är inte min mormor utan David mormor. Jag har aldrig träffat min mormor, hon dog många år innan jag föddes så jag har alltid kallat Ingeborg för kort och gott mormor.



I flera år har mormor kämpat emot cancern men nu det sista har det inte funnits något att göra utan att bara låta henne få slippa ha ont. Mormor åkte in till sjukhuset i går och svärmor har vakat hela natten och morgonen. Nu på förmiddagen fick hon äntligen somna in, somna ifrån all hemsk cancer!

Bilden ovan tog svärmor för bara någon vecka sedan, den har jag mailat in till HN för hon skulle vart med i tidningen nu i Juni, när hon skulle fyllt 90 år...

Jag är glad att mormor slipper ha ont mera nu,
Vila i frid kära lilla du!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Tänker på er! Kramar

2010-05-28 @ 21:05:41
URL: http://cattisvbg.blogspot.com
Postat av: Evelina

Fina Mormor <3

2010-05-29 @ 15:22:59
Postat av: IDA

Skickar kramar och tankar till er.

2010-05-30 @ 21:47:42
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0