Partylite!



Nu har jag fått besked om adventsljusen, äntligen!

Tyvärr kommer dom inte till advent.

Jag kommer att lägga en order så snart jag fått samlat in alla beställningar
och som ni kanske förstår vill jag gärna göra det så snart som möjligt så jag hinner få leveransen
och dela ut allt oxå innan det är dax för en liten BB vistelse...

Jag har skickat ut mail, inbox, sms mm till dom som jag vet ville beställa,
har ni inte hört nåt från mig så skriv en liten kommentar eller skicka
ett mail så löser vi det!
[email protected]


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej!



Jag ska börja sälja för partylite och ska ha min startvisning i dag.. Har du några tips som du kan dela med dig för att man ska lyckas?



Kram Sofie

2010-11-14 @ 09:58:46
URL: http://soffieplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0