Snart där igen?



Jag och Albin var ute och cyklade en sväng nu på förmiddagen och innan vi cyklade hem så körde vi om affären och handlade. Det är ju alltid trevligt att träffa alla goa jobbarkompisar.

Förra gången jag handlade så pratade jag med I och så berättade hon om när Albin föddes.
David hade vart och handlat på fredagen och hon hade frågat när det var dax, han hade svarat att det ju var mer än 2 veckor kvar och då hade hon bara sagt till honom "det tror jag inte, bebisen kommer i morrn".

Mycket riktigt så gjorde han ju det och nu när jag handlade så var det I som satt i kassan och då frågade hon mig om jag har packat väskan än. Det har jag ju inte så det sa jag till henne.
-Då är det nog bäst att du gör det
-Jasså, tror du?
-Vill du ha exakt tid oxå?
-Ja, tack!
-Vid 4 tiden på eftermiddagen.

Hmm, är det läge att packa nu då kanske?
Hon trodde med andra ord inte alls att jag kommer att vara med på personalfesten på lördag, utan att jag då redan ligger på BB...
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Undras om hon får rätt denna gången med? Då vet jag inte om jag heller vill gå på personalfest...

2010-11-18 @ 14:48:12
Postat av: Eva

Men då kommer kanske bebis på Johans födelsedag ju. Kul, vi brukar ju pricka in på samma dag. Krister o Noa, Christoffer o Leia och så kanske Johan o nya bebisen.

2010-11-18 @ 20:10:40
Postat av: Laila

Det låter väl bra Charlotte,det Eva skrev,eller hur?

2010-11-18 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0