Helt slut...

Eftermiddagen blidde inte alls som jag hade tänk mig. Efter fikat gick jag och David upp och planerade så gott som ALLT. Garderober, lampor/spottar, eluttag mm. Det tog oss 2 timmar, sen var Albin hungrig så vi gick ner och käkade kvällsmat. Efter det fortsatte David där uppe medan jag fixade Albin för natten, ett bad var mer än välbehölvligt...

Han somnade helt utmattad direkt när han la huvudet på kudden och jag passade på att ta ett bad, till det ljuvliga dånet av spikpistolen på övervåningen. Nu har vi båda landat i soffan men det blir nog inte sent här, vi har en dag i morrn med! 


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Tack snälla du =)

Kommer ihåg det härliga ljuden av bygg dån ;)

2010-10-17 @ 11:59:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0