Nu säljer vi vår pärla!



Jag har precis lagt ut vår pärla på blocket.se, den är nu redo för försäljning.
Vi var och hämtade den nu efter maten, den har vart på en ordentlig uppfräschning.
Tvättad, rubbad, vaxad & städad inuti. Den är så fin att jag ju nästan inte vill sälja den...

Hur som helst så har jag ju en skara läsare varje dag så jag tänkte dela med mig,
kanske finns köparen bland er?


Skoda Fabia Combi Ambiente 1,4 -07

Den har gått 5200 mil och har endast en ägare då vi köpte den ny i Juli 2007.

Färgen är Antracitgrå metallic.

Lite info: ABS bromsar, AC, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem,
Antispinn, CD-stereo, Elhissar fram, Elspeglar, Farthållare,
Fjärrstyrt c-lås, Färddator, LM-fälgar (till både sommar & vinterdäck som
medföljer), Sidoairbag, Rails, Yttertemperaturmätare & Fullt ifylld servicebok.

Nybesiktigad utan anmärkning i oktober.

Väldigt välskött, vi har haft sätesskydd på hela tiden och en matta i baget.

Bilen står i Tvååker, utanför Varberg.
Kontakta David på 0705-597290
eller via mail [email protected]

Pris: 85000 kronor


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hoppas ni får sålt den snabbt =)

Kram

2010-10-17 @ 20:24:39
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0