Snart vinter...

Då måste man ju greja med allt som blivit kraftigt åsidosatt nu i höst. Jag kan ju inte göra så mycket som jag vill och David har inte haft tid helt enkelt men nu kommer ju kylan och grejerna måste ju in, inför vintern.

Till Albins stora förtjusning har han och pappan tömt poolen (jag vet, vi har inte haft tid och har vi haft tid har vi prioriterat annat...), packat ihop studsmattan och fixat med utemöblerna.



Blir det riktigt kallt i natt kanske vi kan snöra på oss skridskorna och åka en sväng på gräsmattan i morrn på morgonen för det var en hel del vatten som hamnade där.

Både Albin & David var kalla & blöta när dom kom in och lämpligt nog hade jag precis kokt en gryta risgrynsgröt så nu är vi alla 3 mätta och belåtna. Dessutom har jag tänt massa ljus så här är varmt och gott inne.

Nu blir det inte mycket mer gjort idag, jag ska ta hand om kvällsbestyren bara men sen blir det nog soffan men yttligare en kopp Hallonbladste och lite kvällsmys med familjen hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Maama

Nu såg det inte inbjudande ut att bada i poolen precis.

2010-10-12 @ 20:51:00
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Ni har fullt upp så det är ju inte konstigt att det har blivit åsido satt.

Dock är det skönt när det är gjort =D

2010-10-12 @ 23:27:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Du är duktig du =)

Så stark är INTE jag.

Dock va det väldigt längesen jag köpte något.

Nu letar jag efter en go filt att ha med på BB.

Tänk snart är vi i land =)

Är Hallonblads te något speciellt bra när man är gravid?

Kram

2010-10-13 @ 16:25:28
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Aha då får jag ge mig iväg och köpa det =)

Hade jag ingen aning om.

Kram

2010-10-13 @ 17:33:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0