Förkyld, som alla andra... Idag har jag ve...

bild0008 (MMS)

Förkyld, som alla andra... Idag har jag verkligen inte haft orken att göra mer än nödvändigt. Tror det kan ha att göra med en intensiv helg, sen gårdagens visning med alla förberedelser i samband med halsontet jag vaknade upp med i morse. Albin har vart på dagis en stund så jag har tagit tag i några papper till bokföringen som legat och haft frågetecken på sig. Mellan nysningarna, pappershögen och tedrickandet så blev det lite kattgos i sängen oxå, som synes på bilden... I morrn är vi lediga och jag hoppas vakna upp betydligt mycket piggare än idag så vi kan hitta på nåt skoj!


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Va mysigt ni har det =)

Okej men då vet jag..

Kram

2010-09-15 @ 12:01:02
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0