Härliga höst!



Det är full fart även i vår trädgård!
Hallonen och björnbären mognar för fullt,
fetknoppen (den rosa blomman) blommar för fullt och
våra blåbärsbuskar blir härligt röda om löven!


Medan jag ändå hade kameran med mig så gick jag upp en gång till och kollade hur det gick för David och då hade han börjat riva taket i de gamla köket...



Den översta bilden till höger visar hur det fina trägolvet blev efter att all torv ramlat ner...
Det var alltså bara torv som isolering i den delen av taket.

Som man ser på mittenbilden så hittade David en riktig gammal batong!
Undrar vad det har bott för folk här igentligen...

Jag hittade fler tidningar och det är ju så roligt att läsa!


Kommentarer
Postat av: johanna

Ohhh häftigt o hitta så mkt gammalt, riktigt fint o behålla vissa delar tycker ja, gillar det gamla o lantliga..



Tack för hälsningen, vi håller tummarna för att det inte ska hända mer här nu... Tycker vi haft mkt otur nu, det får gärna vända.. :-)



2010-09-27 @ 09:32:14
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0