Helt slut!

Jag orkar nästan inte ta ett steg till, det känns precis som om jag håller på att gå av på mitten.
Men jag är glad! Glad att det börjar bli lite ordning på "torpet".

Nu har David satt upp en tillfällig vägg i vardagsrummet och våra sängar är på plats och nybäddade. Jag börjar även få lite koll på grejerna som ska ut i förråden tillfälligt och all tvätt är tvättad, torkad och ihopvikt. Albin sitter i badet och vi är alla mycket mätta efter en utsökt söndagsmiddag hos mor & far mitt i allt. Jag har fått tänt lite ljus här nere och det kommer nog bli mysigt att bo lite "kollektivt" ett tag.

Det är fortfarande en himmla massa grejer som ska ner från övervåningen, vi vet knappt vart vi ska ställa allt men jag har i alla fall kommit underfund med att jag kan packa ner en hel massa av mina kläder, som jag ändå inte kan ha. Albins leksaker har blivit uppsorterade och alla "stora" leksaker får packas ner tills han får sitt rum klart. En hel låda med bara bebisleksaker blev det oxå så nu blev det inte jättemycket kvar, men han leker mest bara med ett par fordon här inne, han vill ju helst vara ute jämt och nu kommer han väl vara med David och "jobba" hela oktober. Jag gissar att båda mina killar kommer att bo i sina arbetsbyxor i 1½ månad!

Nu ska jag ta upp min lilla kille ur badet och sen ska han få mysa med sin halvt förlamade mamma i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0