Jag blir tokig! Denna vilde till bebis som...

Jag blir tokig! Denna vilde till bebis som ligger i min mage är helt galen! Det har alltså inte vart en lugn stund sen jag satte mig i soffan för att kolla på "Halv 8 hos mig" och det är ju snart 4 timmar sen! När ska h*n somna? Jag kan inte sova när hela magen rör sig på detta viset. David har legat bredvid och kännt ända tills han somnade för en stund sen och han bara ler... Jag tycker till och med att det gör lite ont stundtals även om det såklart är jätte mysigt. Jag får väl försöka somna ändå men det är inte lätt!


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Samma här igår vad det nog party party i magen.

Ibland så gör det riktigt ont och värre kommer det att bli =)

Men så underbart att de sparkar och lever rullan =)

2010-09-08 @ 11:32:07
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0