Kikar in...

En snabbis bara. Albin är med David ute i Åkulla och fixar nåt medan jag igentligen skulle packa husbilen men jag verkar inte komma så långt, jag gjorde mig en kopp te och hamnade här...

Idag har vi haft Anna & Ella här på frukostfika, lika mysigt som vanligt och vi hann faktiskt få ordning på kaoset som rådde i både tvättstuga och vardagsrum. Pappa David kom hem lagom till middagen och nu är dom då som sagt iväg igen och jobbar lite till men när dom kommer tillbaka så ska vi fixa i husbilen.

Måste handla för hela långa helgen med, men det ska nog hinnas med.


Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen kan jag börja läsa bloggen igen! Man får ju abstinens av att inte få läsa på så många veckor! Du växer och blir vakrare för varje gång! =) Ser ut att må bra fortfarande, kul att höra! Såg lite av smakproven från partylight, åhhh vad jag e sugen på att beställa och komma och lukta lite! När har du tid? Kram

2010-09-03 @ 08:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0