Urusel natt...

Minst sagt!
Jag somnade gott till skenet av levande ljus i går kväll men har tyvärr vaknat ungefär varannan timme och vart tätt i näsan. È det nåt jag inte kan leva med så är det att inte kunna andas genom näsan. Jag hade nässpray men det hjälpte ju bara i någon timme, sen vaknade jag igen! Har jag väl vaknat på natten så har jag inte lätt för att somna om, jag hör minsta lilla ljud, ligger illa mm. Så idag var jag nöjd och tacksam när min lilla vilding inte började nynna inifrån sitt rum fören vid kvart över 7!

Jag smög in till honom och då låg han där, som vanligt med en ljudligt spinnande katt i soffan ovanför. Så kröp jag ner bredvid honom i sängen och berättade vad det var för en dag idag... Torsdag, jodå, ni må tro att han har väntat på denna dag, vi ska nämligen på Cirkus i dag, med David & Camilla! Han har frågat varje morgon om det är torsdag idag...

Förmiddagen idag blir väldigt lugn eftersom jag inte alls är på topp, med världens förkylning men jag ska kurera mig så gott jag kan men lite lugn, ro & te!

Igår var vi ute och cyklade på fömiddagen, det slutade som vanligt hemma hos mormorn där vi stannade en stund innan vi cyklade hem för lite middag och vila. Albin vilade medan jag lagade mat, sen kom Li hit och vi åkte och hämtade mormorn för vidare färd mot Falkenberg! Vi gick en sväng på Fynda, tog en fika på caféet och körde sen bort till Select. Jag hade presentkort där och nu behövde jag en riktigt bra gryta och jag hittade denna

En gjuten aluminiumgryta med teflonbeläggning från Anders Petter, till nersänkt pris dessutom!


På kvällskvisten var grabbarna ute länge i garaget och grejade. Dom hade kaklat klart i garaget och monterat hela skjutdörrsgarderoben i hobbyrummet! Själv fick jag ett ryck på alla dammtussar som aldrig tycks försvinna så jag tog en redig svängom med dammsugarn på båda våningarna!

Igentligen hade jag tänkt ta tag i lite fler skåp där uppe som måste tömmas eftersom det inte är långt kvar nu tills vi börjar riva, men som sagt, det orkar jag bara inte idag!
 


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma

Din natt låter som min =S

2010-09-16 @ 10:49:23
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0