Härliga dag!

Vi har som vanligt vart igång precis hela dagen!

Förmiddagen spenderades på en lekplats i närheten med Albins bästis och jag fick tjötat lite skit med hans föräldrar undertiden, precis som det ska vara. När skyfallet kom sprang vi hemåt och tog lite middag innan vi stack till mormorn och hämtade upp henne.



Vidare ut till Öströö där vi mötte upp Eva, Anna & Ella för en mysig fika under blå himmel (Jo, vädret har vart minst sagt växlande idag...). Den blåa himlen ersattes med mörka moln och mer regn så vi satte oss i stället under taket och fortsatte kafferepet medan Albin & Ella lekte exemplariskt med varande hela tiden.

Efter fikat åkte vi hem, matade Emil, fikade en snabbis med brorsan, tittade till Evelina som målade i Lillstugan innan vi bara väntade in pappan så vi kunde åka vidare till nästa destination, ett ruckel med massa bråte att leta igenom. Jag hittade några bra-att-ha-saker som följde med mig hem, ska se om jag hinner fota det senare.

Nu ska jag strax krypa till kojs, för jag har massa roligt inplanerat i morrn med!
Bjussar på en liten bild på mig för omväxlingsskull (David älskar att fota mig när jag inte ser nämligen...).


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är lika lurig du, med kameran. Vi trodde ju du fotade insekter i gräset.

2011-08-09 @ 22:26:42
Postat av: Anna

Ella o jag tackar för en mysig eftermiddag! :)

2011-08-10 @ 08:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0