Regnig dag, ja tack!

Idag när vi gick upp så fullkommligt öste det ner utanför fönstret och det var med lätthet vi studsade upp och började dagen, jag och Albin, Lillebror passade visst på att ta sovmorgon när det ändå var dåligt väder.

Det behövdes verkligen en dag med ösregn idag för vi behövde vara hemma, inne och bara mysa, det var längesedan. När det är fint väder (eller vad för väder som helst utom åska och hellregn) så har vi alltid så mycket för oss. Idag fick vi ätit frukost i lugn och ro, bara jag och min stora kille. Tomatmarmeladen var mumsig by the way...

När Emil vaknat och ätit så började vi med lunchen eftersom pappan och Larry skulle komma hem och äta. Vi har fått gjort en hel del faktiskt (utom att städa, vilket igentligen står överst på listan men det är ju så tråkigt och barnen ville inte heller det idag...) och när tvätten är klar om några minuter så ska jag köra bort lillebror till mormorn och ta med mig Albin på storhandlning inför helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0