2011 års lista!

2011 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av mitt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Vi var på sidvagnscross långt ner i Tyskland med husbilen, det har jag aldrig innan. Dessutom satt jag med Pyzen i famnen när han somnade in och det var första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Jag ger inte nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Japp

4. Dog någon som stod dig nära?: Ja, min älskade moster Laila, vår katt Pyzen och så gick Davids ena farbror & en morbror bort. 

5. Vilka länder besökte du?: Norge, Danmark & Tyskland.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: Ett frieri...

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?:
Den 30 januari när Moster somnade in och den 5 oktober (pappas födelsedag) när Pyzen somnade. Anna & Tobbes bröllop den 28 maj. Jag kommer såklart alltid att minnas min 30-års dag som David hade ordnat superbra.

8. Vad var din största framgång 2010?:
Framgång? Att vi fick klart studion och jag har haft massa goa människor hos mig där.

9. Största misstaget?:
Misstag är något som jag oftast väljer att inte tänka på...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Lite snuva kanske och en ond häl men jag ska absolut inte klaga på min hälsa!

11. Bästa köpet?:
Alla loppis/auktionsfynd! Nya objektivet och skidorna!

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Som alltid, hemmet.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Att vi fick sålt gamla husbilen så snart och kunde köpa en ny!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
What are words med Chris Medina.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Både och tror jag men mest glad!

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Umgåtts med vissa vänner & motionerat...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Grubblat på världsliga saker på nätterna!

18. Hur tillbringade du julen?: Precis på samma sätt som varje år fast i år tog den priset i galenheter på förmiddagen...

19. Blev du kär i år?:
Nä, men jag fortsatte vara det.

20. Favoritprogram på TV?:
Grey's anatomy, House & Criminal Minds

21. Bästa boken du läste i år?:
Läser inte så mycket böcker, men har provläst åt en tjej och den boken heter "Vatten & Salt och har faktiskt kommit ut nu. Jag läste även Varför gråter inte Emma (om Arboga morden). 

22. Största musikaliska upptäckten?:
Lyssnar sällan på musik.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Presentkort, globalkniv & pengar.

25. Något du önskade dig men inte fick?:
Photoshop, frieri...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
Åkte på en hemlig weekend som David ordnat.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Om vi hade fått ha kvar Pyzen & Laila här.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?:
Samma som vanligt, Jeans & linne.

29. Vad fick dig att må bra?:
Barnen och familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Ingen.

31. Vem saknar du?: Laila & Pyzen.

32. De bästa nya människorna du träffade?:
Julie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0