Älskade familjen!

Vilken dag! Jag har haft en riktig toppendag!

Det började med att jag och mamma åkte in till stan och fick varsin välbehövlig massage efter att vi lämnat Albin på dagis. Sen blev vi medbjudna hem till Lotta (massören, mammas väninna) på fika!

Vi kom hem alldeles lagom till dagishämtningen och det visade sig att Albin längtat så efter sin mamma så vi fick mysa ordentligt när vi kom hem. Efter en stund kräktes lillebror på hela mig så jag fick gå och duscha och medan jag gjorde det...


Älskade Albin passar lillebror!

När David kom hem hade han med sig en paket!
Till mig!
På alla ♥ dag!
Det har nog aldrig hänt innan och jag blev så glad!


Ännu gladare blev jag när jag såg att det var Leilas "a piece of cake" och ett ljuvligt kort!

Nu ska vi mumsa på nybakade frallor som jag och Albin svängt ihop i kväll.
Lillebror tar igen sig i pappans famn...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina pojkar har du.

2011-02-14 @ 18:53:04
Postat av: Ida & Jouline♥

DU har så otrolig fin familj.

Den kokboken vill jag också ha,

hon är ju så extremt duktig.

Kram

2011-02-14 @ 21:46:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin man du har! Har också den boken och jag bara älskar den! Jag har den nog bara på ''halvtid'' då grannen Christian hämtar den titt som tätt också... =) Kram

2011-02-15 @ 08:50:21
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0