Gamla bilder....

Satt och kolla igenom en massa bilder idag på datorn och hittade bla denna bilden som jag inte minns att jag tagit men som jag helt plötsligt upptäckte och tyckte var så fin! Inte för att dom är jättebra i minerna eller så men det är själva ögonblicket.



I samma mapp hittade jag ännu fler bilder, som framkallade minnen, massa minnen!



Den översta bilden är på 4 av 5 syskon som överraskade alla genom att helt plötsligt efter middagen dansa Linedance! Vem kunde gissa att Morbror Liss och Moster Laila kunde dansa Linedance!
Mittenbilden är på alla 5 syskonen, den 5 juni 2008.
En av mina favoritbilder är den nerdersta, det är mamma, moster Laila och moster Eva som är ute i svampskogen. Den är absolut inte bra i varken skärpa eller ljus men ser ni inte lugnet och gemenskapen i den bilden? Jag älskar den!

Laila, jag saknar dig så oändligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker också den bilden är så fin.

2011-02-05 @ 20:49:37
Postat av: Anonym

Härliga bilder!!Jag är väldigt glad att jag fick chansen att lära känna Laila!!Mycket härlig person ;)

2011-02-05 @ 21:47:33
Postat av: Rigmor

Tycker också att Laila var en glad och härlig person.

2011-02-06 @ 08:56:32
Postat av: Lina

Du beskriver henne så fint Charlotte.

Hon hade säkert varit väldigt stolt ver att läsa alla de fina orden.

Inte för att jag tvivlar på att hon ser dej När du skriver dom.

Den sista bilden är helt underbar!!

2011-02-06 @ 12:13:57
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Anna

Har oxå alltid tyckt om bilden på systrarna i svampskogen.

Och att vi fick se ett surpriseuppträdande i linedance är ju ett minne för livet!

Kramar!

2011-02-06 @ 12:53:00
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0