Helg...

Helgerna går alldeles för fort!
Jag vill ha mera tid med familjen, mera mys åt folket!

Både i går och idag har vi bara vart med varandra och haft det skönt och det behövde vi, tyvärr hade jag velat ha mer, men i morrn börjar vardagen igen och det blir till att ställa klockan.


Albin & morfar kör radiostyrd bil på isen medan pappan röjer i förråden...

Mormorn och morfarn har vart här en bra stund och myst med oss, David har röjt lite i förråden och jag har lagat Julmustkyckling till middag. I kväll har vi vart ute och gått en promenad och Albin har invigt ståbrädan till vagnen.

Nu ska jag faktiskt avrunda här ifrån soffan och ta en lång, varm dusch och sen krypa ner i sängen och hoppas att lillebror sover bra i natt!

Förresten, visst va Solsidan bra idag?


Kommentarer
Postat av: Frida

Solsidan var kanon! =) Cool ställning att somna i du! =)

2011-02-07 @ 16:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0