Tränat!

Japp, nu fanns det ingen återvändo!

Efter att ha gjort efterkontrollen i måndags så var det dax att ta tag i avsaknaden av muskulatur! Iofs väger jag mindre nu än jag gjorde vid inskrivningen men ändå, hela kroppen är ju som en degklump!
Idag har dessutom vart ute och promenarat längre än på säkert ett halvår så jag hade rysligt ont i jumskarna redan innan Work Outen...

Jag har redan förvarnat David om att jag kanske inte kan röra mig i natt, men då väcker jag honom så får han hämta in lillebror till mig.

Nu ligger bebisen här bredvid mig och sprallar och det börjar osa så jag får nog ta det...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer nog att kännas i morgon och på fredag. Kom på att du ju inte behöver missa stretchen i alla fall. Krister spelar ju inte längre så han kanske kan vara där den stunden!

2011-02-09 @ 21:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0