Helt färdig!

Ja, nu är jag helt slut!

Som jag nämnde igår så var vi ju inne i stan och gjorde lite ärenden och det gick jättebra men ett tag var det lite svettigt när Lillebror var arg, Albin blev bajsenödig och vi stog inne på Victorins...

Natten var ingen höjdare. Lillebror var arg och ville inte somna innan ganska sent, tror klockan var närmare midnatt innan jag äntligen somnade och sen vaknade jag redan vid 2 av att lillebror knorrade. Jag pillade in nappen stup i kvarten en timme innan jag ammade honom och sen somnade han ändå inte om ordentligt utan jag fick fortsätta peta in nappen hela tiden så vid halv 6 var jag helt slut och bad David gå upp med honom. Det gjorde han och sen la han honom bredvid mig igen innan han åkte till jobbet men Lillebror väckte mig redan vid kvart över 7 igen...

Albin kom upp och kollade på barnkanalen med mig i sängen medan jag ammade Lillebror innan vi gick ner och käkade frukost. Efter frukost och alla andra morgonbestyr så åkte vi och hämtade mormorn som åkte med oss till Gekås (fast igentligen var det vi som åkte med henne men hon har ingen bil...). Vi var inte hemma igen innan vid halv 3 tror jag.

Sen vi kom hem har det inte blivit gjort mycket! Lillebror vill bara bli buren på HELA tiden och David har vart iväg och hjälp pappa med bilen och sen åkte han oc tränade. Jag sitter fortfarande här och klinkar med en hand och en ilsk lillebror på andra armen och väntar på att David ska komma hem så jag kan gå och lägga mig!

Det får bli allt för idag. I morrn har vi ännu mer på att-göra-listan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0