Jag tänker passa på....

...att krypa i säng i tid! Lillebror ligger i soffan hos pappan som kollar handboll och då tänkte jag smita.

Idag har var en jättehärlig dag och jag älskar att ha min stora kille hemma på dagarna. Jag hade faktiskt inte alls haft något emot att ha honom hemma hela tiden men för hans egen skull så ska han få ha kvar sin plats på förskolan, jag menar, han fyller ju 5 i år och börjar således skolan nästa år.... Hua mig, det vill jag så inte tänka på, min lilla kille!

Jag tror det får bli allt för idag, kanske hinner jag kika in i morrn!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Tack fina du.

2011-01-26 @ 08:50:00
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0