Mina badpojkar!



Efter maten i kväll fick båda mina killar bada tillsammans för första gången och det var lyckat! Lillebror gjorde inte en min när jag la ner honom i vattnet (annars skriker han högt...) och Albin tyckte det var såå mysigt att ha lillebrorsan i badet en stund.


Efter badet fick lillebror ligga på en filt framför kaminen och torka. På en kvarten han låg där gick det åt 3 handdukar, för kissa, det kan han!

Efter badet somnade han gott i pappans famn i soffan (jodå, han hittade dit igen ;-)), fullständigt avslappnad!

Ni skriks det i panik där nere så jag får nog knalla ner, men det är jobbigt när han skriker så här.
Det har vart så några kvällar nu, och det är bara på kvällen, mellan 20-22 ungefär.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallenadå, sicka små pojkar. Förstår att Albin tycker om att bada med Emil, för som du vet var ju han den ende som Albin längtade efter.

2011-01-22 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0